24.2.16 יום רביעי, 17:00 – 18:30
אולם מחול גדול, היכל התרבות

הלשון העברית והרטוריקה של עולם הפרסום מתקופת הקמת המדינה, דרך הקמת הערוץ השני ועד לפרסום ברשתות של ימינו.

הפנייה התכליתית שאפיינה את הפרסומות הישראליות המוקדמות פינתה את מקומה לפנייה אישית  ופתיינית, הנסמכת על הצגה מעורפלת של המוצר; הערכים הציוניים והמחויבות הקולקטיבית הומרו בערכים אינדיבידואליסטים; הלשון התקנית הוחלפהבשימוש בהומור ובסלנג.

מנחה נסלי ברדה; משתתפים: ד"ר עירית זאבי, חוקרת ומרצה בתחום לשון, תרבות וחברה; י' קורן, פרסומאי ומומחה בכתיבה שכנועית; אילון זרמון, בעלים ומנכ"ל של משרד הפרסום זרמון DDB

הכניסה ללא תשלום

צילום: בני בכר

תאריך 24/02/2016 16:00 18:30
הדפסשלח לחבר
חיפוש חוגים